Lieve allemaal - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joan Jansen - WaarBenJij.nu Lieve allemaal - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joan Jansen - WaarBenJij.nu

Lieve allemaal

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Joan

27 April 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo, hier een berichtje van de delegatie Hollmann/Driever op weg naar Joan in Alice Springs.

Vandaag zondag 27 april is het eindelijk zover. Mama, Oma en Jen & Ben zijn vertrokken naar Australië. Om half twee vertrokken uit Wageningen na allerlei controles en dubbel check, check op weg naar Schiphol. Om half 3 aan gekomen op Schiphol en daar hebben Rick en Joanne zich bij ons aan gesloten. Bij aankomst konden ze gelijk de koffers afgeven en hun plaats bewijs ontvangen.Even lekker met z'n allen een bakje koffie gedaan en om half 5 hebben Rick, Joanne & Jessica afscheid genomen en ging de delegatie door de douane. Om 19.05 uur zijn ze met een boeing 767-200/300 vertrokken naar London Heathrow waar ze 3 min. later dan gepland (19.20 uur) zijn geland nederlandse tijd. Om 23.05 uur nederlandse tijd zullen ze in een boeing 747-400 (is na de Airbus A 380 het grootste passagiersvliegtuig met max. 524 passagiers, 4 motoren, 70,6 mtr. lang en hoogte vanaf de grond 19.4 mtr.) vertrekken naar Singapore-Melbourne. Aankomst als alles op tijd gaat dinsdag 29 april 04.45uur. Dan nog een keer overstappen vanuit Melbourne naar eindbestemming Alice Springs. Waar ze op woensdag 30 april Joan gaan ophalen van het bus station. En dan kan het avontuur beginnen in aussie.

We zullen jullie allemaal op de hoogte houden doormiddel van een berichtje op deze site zo nu en dan.

En natuurlijk kijken we vooral uit naar alle live berichtjes van Joan zelf. Want dat wordt toch echt wel weer eens tijd.

Groetjes!!

• 27 April 2008 - 20:14

Jessica:

Op de een of ander manier is de juiste tekst onder de bij behorende foto aan de wandel gegaan, dus we maken er maar een spelletje van en mogen jullie zelf de juiste tekst bij de des betreffende foto zoeken.

• 27 April 2008 - 20:23

Jessica:

Hoi Joan,
    Nou ze zijn eindelijk onderweg naar jou. Naar allerlei controles en nog een keer controle konden we naar schiphol gaan. Waar ze ruim op tijd waren en dus verder in alle rust konden afwachten op de vertrek tijd. Ik heb Rick en Joanne weer mee naar Wageningen genomen waar ze een feestje hadden van Yvonne en Papa hun verjaardag. Verder is het natuurlijk erg stil in huis want Sam is logeren bij Corrie en Albert waar hij het ook reuze naar zijn zin zal krijgen. En Noah en Tom en ik zullen ons moeten vermaken met de vogeltjes en de kippen van Jen en Ben.
    Nou je moet nog even wachten op ze, maar het is nu nog maar een paar dagjes en dan kan het feest voor jullie beginnen. Geef ze nog even de tijd om bij tekomen van hun reis, tenslotte zijn ze ook de jongste niet meer. Ik wens jullie errug veel mooi weer en veel spannende en avontuurlijke ondernemingen en maak een paar giga mooie herinneringen met elkaar in Aussie.
    Heelveel liefs en knuffies
    Jessica

• 28 April 2008 - 06:04

Inge:

Haha, wie wilde er nu piloot worden? Veel plezier met z'n allen daaro!!!
    See you

• 28 April 2008 - 15:39

Amber:

Haihai,

Veel plezier allemaal in het mooie Aussie, nog even en dan ben ik aan de beurt!!!

Liefs

• 28 April 2008 - 19:38

Franka En Kees:

hoi lieve luitjes,

heel veel plezier in het verre Aussie en doe de groeten aan Joan. Jes sterkte jij alleen met je beestjes.

Liefs ons twee...........

• 01 Mei 2008 - 02:29

Jordy:

Hallo delegatie Hollmann/Driever,

Wil jullie allemaal veel plezier wensen in Alice Springs en omgeving. Wij (Kevin en ik) hebben daar enorm veel genoten. Fantastische omgeving. Tot bels en geniet ervan.

• 02 Mei 2008 - 06:09

Roos:

Hi allemaal,
    Veel plezier Dieneke bij Joan! Zal wel enorm gezellig zijn elkaar weer te zien. Enjoy Aussie samen,
    Liefs! Roos

• 03 Mei 2008 - 18:46

Amber:

Hai Joan,

Ik heb even een vraagje. Je vertelde dat jouw vader ook in Wolfheze werkt bij "De Gelderse Roos". Mijn vraag is nu waar hij dan precies werkt en wat hij doet, dan kan ik een keertje langsgaan! Ik hoor het wel. Veel plezier allemaal en groeten aan je familie!!!

Liefs

• 03 Mei 2008 - 21:33

Voor Amber:

Amber,
    Mail mij maar even met je vraag:
    joe-bar@chello.nl
    Vader van Joan