Even snel - Reisverslag uit Karridale, Australië van Joan Jansen - WaarBenJij.nu Even snel - Reisverslag uit Karridale, Australië van Joan Jansen - WaarBenJij.nu

Even snel

Door: Miss JJ

Blijf op de hoogte en volg Joan

06 November 2008 | Australië, Karridale

Lieve Allemaal!

Ik zou eigenlijk weer een verhaaltje moeten schrijven, maar helaas kon ik mezelf er niet toe zetten, dus jullie zullen het moeten doen met een snel verhaaltje om jullie even snel te laten weten waar ik nu zit en wat ik doe.

Op het moment woon ik in Karridale, dat is iets te zuiden van Perth. Hier werk ik op een Dairy Farm. Dat betekent dat ik koeien melk! Op deze farm hebben ze ook schapen, dus ik heb ook al geholpen met het scheren van de schapen, en zelf heb ik er ook twee geschoren. Ja, ze leven allebei nog ;)

Ik beloof dat ik met een week ofzo nog een uitgebreider verhaaltje opschrijf, met de belevenissen en dergelijke, maar voor nu weten jullie in ieder geval dat ik nog leef!

Veel liefs
Miss JJ

  • 06 November 2008 - 05:45

    Jessica:

    Lieve Miss JJ, bedankt voor het kleine berichtje. Je hebt je belofte bij deze waar gemaakt, alleen wel heel erg kort, maar een berichtje.Wij hebben net vannacht om 4 uur jou aan de telefoon gehad. Het was erg fijn om weer even met je te kunnen praten en je te horen,ook al was het midden in de nacht.We zijn ook niet meer gaan slapen aan gezien we vlak na het gesprek er toch alweer uit moesten.Het zal een lange dag worden voor ons vandaag. Maar fijn om te horen dat alles goed gaat en je het heerlijk naar je zin hebt.En natuurlijk kunnen wij het ook voorstellen dat de tijd voor jou nu ook wel heel erg snel gaat, nog even en dan is Amber er al en als zij er is gaat de tijd voor je gevoel nog harder omdat het dan heel erg gezellig wordt en is en dan kom je alweer thuis.En is het jaar voorbij. Helaas voor jou en fijn voor ons om je weer dichtbij te hebben. Ach je kunt zo weer op het vliegtuig stappen voor nog een jaar. Kan ik ook op bezoek bij je komen.Ik ben de DVD boxen al aan het sparen van McCloud's daughters. Als je dan heimwee hebt kun je even een lekkere aussie dvd opzetten.Misschien hebben ze daar al de nieuwste seizoen, als je er aan kun komen voor mij,graag.Mam en ik zijn op het ogenblik ivm haar nieuwe baan, waarbij ze ook een auto krijgt, aan het dim dammen welke we zullen nemen en welke kleur.Lekker hakke takken over een luxe probleem.Je hoort nog wel welke het gaat worden, eerst krijgen we er een toe gewezen. Nou ik stop eerst weer even want ik moet weer aan het werk. Tot gauw! Liefs en knuffies Jess

  • 06 November 2008 - 14:50

    Inge:

    Stoer!
    Nou, super veel plezier met alle dingen!!!!!
    en ben benieuwd naar je verhaal :D:D:D
    See you

  • 06 November 2008 - 16:57

    Oma H.:

    Hallo lieverdje, goed weer even wat van je te horen! Ben blij te lezen dat de schapen die je hebt geschoren nog leven!! Wordt het al lekker weer of regent het nog vaak? Je kunt straks je hulp aanbieden op de Ginkelse hei in het voorjaar, want ik heb begrepen dat de belangstelling voor het vak van schapenscheren terug loopt. Vind je het moeilijk of viel het wel mee?
    Hier is alles oke en gaat zo z'n gangetje.
    Lieve Joan, tot schrijfs of tot horens. Dikke kus!

  • 06 November 2008 - 19:28

    Elly:

    hey joan,
    das even geleden, dat ik wat van me liet horen. wat fijn dat je het nog steeds zo super naar je zin hebt!
    jeetje over een hele korte tijd kom je al weer naar ons koude kikkerlandje.mam en jess zullen wel heel blij zijn.ik lees je stukjes altijd met veel plezier en zo blijf ook ik op de hoogte van je superspannende avonturen.geniet nog maar even flink.groetjes en liefs elly

  • 10 November 2008 - 13:30

    Mama:

    Lieve miss JJ,
    Altijd geniet ik van je stemmetje uit het verre Aussie-land. Al is het midden in de nacht..:D:D.
    We hebben al ruim anderhalf uur gekletst afgelopen week en in die tussentijd is er niet zoveel gebeurd, behalve dan dat Jess en ik onze verjaardag hebben gevierd samen met Oma en Jen, Ben, Rick en Joanne. Dat was erg gezellig. We hebben de dvd die Jess heeft gemaakt over je vakantie/reis samen met papa. We vonden allemaal dat Jess er een mooi verhaal van heeft gemaakt. Over twee weken gaan we een weekendje naar Limburg samen met Liesbeth,Belinda en Lucienne en natuurlijk Noah en Tigo. Sammetje gaat dan weer bij Corrie en Albert logeren (heeft ie ook weer eens een lekker relaxed weekend :D:D).
    Nou en dan gaat de tijd natuurlijk erg snel in november en december en dat vind ik helemaal niet erg hoor (jij wel natuurlijk!).
    Liefje, nog heel veel werkplezier, liefs en dikke knuffel mama

  • 13 November 2008 - 16:35

    Franka En Kees:

    Hoi lieverd,

    fijn om weer eens iets van je te horen. Het schiet nou wel op zeg. Nog even en je bent weer thuis. Wat gaat een jaar toch snel zeg.
    Na onze poes Dommel hebben we nu ook onze kater Mous in laten slapen.Nu hebben we helemaal niet meer. Vreemd stil in huis hoor.
    En als het niet went willen we toch weer een poes nemen maar dan een uit het asiel. We wachten af hoe het nu zonder peozen gaat.

    Liefs ons twee maar weer...........

  • 18 November 2008 - 18:43

    Mama:

    lieve miss JJ, terwijl wij hier in Holland allemaal aan jou terugkomst zitten te denken (en schrijven), voel jij angstvallig het einde in Aussie naderen. Ja, natuurlijk nog een hele leuke laatste maand, maar zo vertelde je mij vanmorgen: nog maar 5 dagen werken - 2 dagen vrij - en dan nog 2 dagen werken...... en dan is het afgelopen met werken.
    Ik kan me heel goed voorstellen dat dit voor jou heel vreemd overkomt. Je vertelde me ook dat je waarschijnlijk morgen of overmorgen vertrekt naar Scott River (en dat voor die paar daagjes nog maar).
    Dus moest je boodschappen doen en had je bereik om even te bellen. Ik was dit keer weer de gelukkige die je stemmetje mocht horen :D:D.
    Nou, wij maken ons hier in Holland op voor jouw terugkomst :D:D:D
    Geniet nog even lekker, liefs mama

  • 28 November 2008 - 10:54

    Amber:

    Mijn vlucht gaat door!!! Alleen vrlieg ik nu via Frankfurt naar Taipei en dan door naar Sydney! Maar je borst maar nat... Ik zie je op 1 december enne, ik heb de pepernoten en chocoladelekkers mee!!!

    Veel liefs en tot 1 december in Sydney

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Karridale

Mijn eerste reis

volgt nog

Recente Reisverslagen:

30 December 2008

The final countdown !

03 December 2008

Onze reisplanning

06 November 2008

Even snel

06 Oktober 2008

Vakantie met Papa

05 Oktober 2008

Waar ben ik nu.......
Joan

volgt nog

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 49658

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2012 - 14 Augustus 2017

Wat en hoe voor een PhD!

17 Augustus 2011 - 09 Januari 2012

America here I come!!

07 Januari 2008 - 31 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: