Live foto's van Joan - Reisverslag uit Hughenden, Australië van Joan Jansen - WaarBenJij.nu Live foto's van Joan - Reisverslag uit Hughenden, Australië van Joan Jansen - WaarBenJij.nu

Live foto's van Joan

Door: Joan

Blijf op de hoogte en volg Joan

03 Maart 2008 | Australië, Hughenden

Lieve allemaal,
Eindelijk de lang verwachte foto's van Joan uit Aussie.Ze heeft 2 foto kaartjes op gestuurd naar ons met de vraag of wij die op de site wilden zetten en natuurlijk willen wij dat met alle plezier doen. Want we zijn met z'n allen toch wel heel nieuwsgierig naar Joan haar foto's.
Ook hebben we geprobeerd om er iets bij te vertellen. De datum's kloppen en de rest hebben we gecombineerd met haar verhalen. Dus er kunnen wat foutjes in zitten.

Ook staan er 2 video filmpjes op, helaas mag een video filmpje maar 60 sec. lang zijn. Dus ze zijn niet helemaal compleet.


Heelveel plezier met het bekijken van haar foto's & video's.

  • 03 Maart 2008 - 21:16

    Jessica:

    Howdie,
    Alle foto's staan er nu op die nieuw zijn. Alleen heeft het programma de tekst onder de foto's aan elkaar geschreven. Ik zal kijken of ik dat nig even kan veranderen morgen.
    Tevens zal ik proberen 2 video filmpjes van Joan op haar site te zetten. Dus wordt vervolgd.

  • 03 Maart 2008 - 22:14

    Inge:

    Leuk die foto's!!!!! Zo kunnen we hier toch een klein beetje mee kijken :P.
    See you

  • 04 Maart 2008 - 06:49

    Roos:

    leuk leuk leuk! Joan je ziet er goed uit! groetjes Roos

  • 04 Maart 2008 - 07:04

    Mama:

    Hey Miss JJ;
    Leuke foto's heb je gemaakt. Ik mis alleen DE foto waarop jij je haar zo mooi hebt laten knippen..... Jess is natuurlijk weer de hele avond bezig geweest met sorteren en voorzien van naam en dergelijke, maar het resultaat is er :D:D.
    Nou, ik ga weer gauw aan het werk, maar moest natuurlijk eerst even gauw de foto's bekijken.. liefs en dikke knuffel van mama (nog 8 weken - 2 dagen :D:D:D)

  • 04 Maart 2008 - 14:52

    Oma H.:

    Lieve meisje, wat een leuke foto's heb je gemaakt! Kreeg vanmiddag van mama een smsje erover, oei wat een herinneringen leveren ze op, het is echt Aussie allemaal hoor. Nu kunnen we eindelijk Jim bekijken en weten we een beetje hoe hij er uit ziet. Hij mag wel de vetwei in want hij doet behoorlijk mager aan. Ben benieuwd of je zo langzamerhand al wat mag gaan doen of houdt hij nog steeds de boot af?
    Jij zult het wel warm hebben maar hier is het aardig frisjes, gelukkig schijnt er wel een heerlijk zonnetje.
    Tot een volgend keertje, liefs en een dikke kus.

  • 04 Maart 2008 - 17:23

    Franka:

    Hoi Joan,

    leuk om de foto's te bekijken. Weten we nu waar je zit. Vooral de zonsop- en ondergang vind ik mooi. Hier raar weer het ene moment zon dan weer hagel en dan weer sneeuw.
    Leuk dat je nog belde met mijn verjaardag.
    Liefs ons twee maar weer.......

  • 04 Maart 2008 - 20:25

    Elly:

    hey joan,
    Wauw, dat ziet er goed uit, behalve die spinnen dan! Zijn wel errug groot!!!
    Nu kunnen we hier ons een beetje inleven hoe jij daar leeft. Enne oma heeft gelijk je moet jim ff bijvoederen hoor!!!
    Mooi een beeld bij al je levendige verhalen, ben benieuwd naar de rest van je avonturen.
    groetjes

  • 05 Maart 2008 - 08:27

    Diana & Rik:

    Jaaaaaa, foto's! Geweldig meis, echt erg leuk om te zien. Je glimt helemaal van plezier, da's heel goed (om) te zien.
    Wat betreft die spinnen......laat ze lekker daar. Ik ben echt als de dood. Jakkes van een vieze beesten. En maar roepen dat ze nuttig zijn....hahahahaha. NOT! En idd geef die skinny Jimmy van jullie ook eens wat te eten zeg.
    Geniet lekker verder in Aussie dan doe wij dat hier ook. Eehhh, hoewel?!?!?!!? We proberen tussen de hagel-, sneeuw- en regenbuien een zonnestraaltje op te pikken.
    Nogmaals, have fun.

    Liefs,
    Di en Rik

  • 07 Maart 2008 - 18:31

    Jordy:

    Hey Joan!,

    Dit weekend even een bezoekje gepleegt in het zuiden (van een klein landje :) ) en kwam erachter dat je nu in Australia zit.
    Zo te zien heb je het erg naar je zin (hoe kan het ook anders...) en wil ik je erg veel plezier toewensen. Het is in ieder geval erg leuk om je berichten en fotos te lezen/zien.
    Als je het nog kan herinneren hebben wij het een tijd geleden over (onze) Australia plannen gehad. Jij zit er nu en ik kom eraan :) (www.waarmoethetheen.nl) . Met een beetje geluk kom ik even een bakkie doen :). Ik zal je i.i.g. proberen te bellen als ik in de buurt ben (heb je een gsm met een Australisch nummer?).
    Ik vertrek over twee weken al :s :D . Dus jij weet wel ongeveer hoe ik me nu voel :).

    Ik stop met typen, we spreken elkaar ;)

    PS: Aangezien ik weet dat de rest van de familie dit bericht ook zal lezen: Veel liefs van mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Hughenden

Mijn eerste reis

volgt nog

Recente Reisverslagen:

30 December 2008

The final countdown !

03 December 2008

Onze reisplanning

06 November 2008

Even snel

06 Oktober 2008

Vakantie met Papa

05 Oktober 2008

Waar ben ik nu.......
Joan

volgt nog

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 49682

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2012 - 14 Augustus 2017

Wat en hoe voor een PhD!

17 Augustus 2011 - 09 Januari 2012

America here I come!!

07 Januari 2008 - 31 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: