Het komt alsmaar dichterbij! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Joan Jansen - WaarBenJij.nu Het komt alsmaar dichterbij! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Joan Jansen - WaarBenJij.nu

Het komt alsmaar dichterbij!

Door: Joan

Blijf op de hoogte en volg Joan

01 Augustus 2011 | Nederland, Wageningen

Lieve allemaal!

Zoals jullie wel weten ga ik binnenkort naar Colorado, in Amerika. Na Australië ga ik deze site weer gebruiken om een dagboek bij te houden, zodat iedereen die het wil, mijn verhalen kan volgen.

Ik zal beginnen met de voorlopige plannen:
Ik vertrek 17 augustus naar Brussel met een paar vrienden. Hier gaan we nog twee nachtjes slapen en een beetje gezellig afscheid nemen, want 19 augustus om kwart voor tien 's ochtends vertrek mijn vliegtuig naar Amerika!!!! Ik maak nog een tussenstop in Philadelphia, in Pennsylvania, Amerika. Hier blijf ik een paar uurtjes om meteen daarna weer door te vliegen naar Denver Colorado!!! Hier kom ik rond half negen lokale tijd aan. In Denver lopen ze acht uur achter op ons, dus dan kom ik half vijf de volgende ochtend aan, op onze tijd.

In Denver heb ik ook al een kamer. Die deel ik met twee andere meisjes. Ook buitenlandse studenten. Amélie Lassalle uit Frankrijk en Lisa Maria Mori uit Oostenrijk. Ik heb al contact met ze gehad, een beetje voorstellen en ik kan niet wachten om ze in het echt te ontmoeten! Moet zeker gezellig worden ;)

Ik kom dus Vrijdag 19 augustus aan in Denver en dan heb ik nog net weekend, om dan meteen die dinsdag (23 aug) al aan de slag te gaan in de school! Ik ben erg benieuwd hoe dat allemaal zal gaan, maar daarover later meer!!

Ik vind het heel erg leuk als jullie me weer willen volgen, en ik beloof dat ik mijn best zal doen om veel of vaak te schrijven!
Het adres van mijn nieuwe kamer volgt nog, en ook zal ik een Amerikaanse SIM-kaart kopen, dus ik zal bereikbaar zijn op een ander nummer, ook daarover dus nog meer!

Veel liefs en tot de volgende keer!
-X-

  • 01 Augustus 2011 - 09:54

    Joan Jansen:

    Ps Ik heb alvast wat foto's geplaatst van de omgeving en de campus. Dan kan iedereen zioen waar ik naartoe ga (en ik denk ook wel waarom...)

  • 01 Augustus 2011 - 10:21

    Jessica:

    Hoi Joan,
    Leuk om deze site weer te gaan gebruiken. We krijgen het er maar druk mee. Gelukkig zijn Anouk en Rick dan weer terug anders zouden we in een gat vallen qua het volgen van al die reisverhalen en ga jij ze opvolgen.
    Maar wel heel erg gaaf. Ga je natuurlijk zeker volgen en achter je aan zitten of je alweer wat nieuws hebt te vertellen (haha je kent mij).
    Ik zag al dat je een reisvriend hebt.
    Nou dit was mijn eerste reactie en ik wens je nog heelveel succes met de voorbereidingen!
    Liefs Jessica

  • 01 Augustus 2011 - 17:23

    Diana:

    Hé Joan,
    Wat enorm leuk zeg. Het reizen zit je in het bloed ;-).

    Veel succes en plezier met je voorbereidingen en natuurlijk ga ik je volgen.

    Have fun,
    Lfs Di.

  • 01 Augustus 2011 - 18:48

    Yvonne:

    Heej meis!
    Wat leuk, die foto's als voorproefje!
    Krijgen wij alvast een idee van waar je naar toe gaat!
    En leuk dat je al sort of kennis hebt gemaakt met jouw roommates! Hopelijk zijn het net zulke leuke meiden als jij, dan wordt 't vreselijk gezellig!
    Welke studie doen zij eigenlijk?
    Kussie!

  • 01 Augustus 2011 - 18:53

    Mama:

    Hey die Joan,

    en nu maar hopen dat je een visum krijgt....:D:D:D

    Nee hoor, dat zal vast allemaal wel goed komen.
    Ik en vele met mij zullen uitkijken naar al je verhalen en foto's.

    liefs

  • 03 Augustus 2011 - 14:39

    Jenneke:

    Ha Joan, vanmorgen hadden we het er nog over en ik ben nog gauw even mijn mail gaan checken en vond gelukkig je bericht. Het ziet er weer gezellig uit met de foto's, zo hebben we een beetje een idee waar je heen gaat en verblijft. Straks lekker fff kort naar Thailand en toch in eigen land. Dikke kus

  • 04 Augustus 2011 - 16:15

    Inge:

    Hoi Joan,

    Ik wist helemaal niet dat je ging, maar was je blijkbaar nog wel aan het volgen! Super veel plezier!

    see you

  • 12 Augustus 2011 - 08:35

    Oma Jansen:

    Beste Joan, goeie reis veel plezier! Groetjes Oma en Opa

  • 14 Augustus 2011 - 12:23

    Christy :

    Hoi Joan
    Wat spannend allemaal.
    Nou hierbij wens ik jou een hele goeie reis!!!
    En een fijne vakantie!!!!
    En heeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeel succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Groetjes: Christy

  • 17 Augustus 2011 - 16:24

    Emmy&Pam:

    Leuk he dat Brussel;)

  • 25 September 2011 - 07:17

    Christy:

    Hoi Joan,
    Ben jij nu in Belgie???
    Leuke kamer!!!
    En op die stapelbed lagen lekkere dingen!!!
    Bewaar je wat voor mij??? :)
    En daar waren hoge gebouwen.
    En mooi!!!
    Echt SUPER COOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    En eh mooie horloge's he???
    Maar waar ben jij in Belgie???
    En eet je veel Vlaamse friet???
    Dat is echt lekker.

    Nou nog heel veel PLEZIER en SUCCES!!!

    Groetjes:Christy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joan

volgt nog

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 49682

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2012 - 14 Augustus 2017

Wat en hoe voor een PhD!

17 Augustus 2011 - 09 Januari 2012

America here I come!!

07 Januari 2008 - 31 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: