G'day mate - Reisverslag uit Perth, Australië van Joan Jansen - WaarBenJij.nu G'day mate - Reisverslag uit Perth, Australië van Joan Jansen - WaarBenJij.nu

G'day mate

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Joan

22 September 2008 | Australië, Perth

Vandaag is het dan zover.
Joop gaat weer terug naar nederland.
Ik heb Joan aan de telefoon gehad en vannacht heeft het in Perth gevroren. Dus Joop is wat betreft het weer erg blij dat hij weer naar Nederland vertrekt.En Joop zit nu in het vliegtuig dat eerst zal landen in Singapore en van daaruit zal doorvliegen naar Frankfurt om tenslotte als alles mee zit om op dinsdag 23 september om 8.30 uur te landen op schiphol. Hij heeft nu al enige vertraging dus het is even afwachten hoe laat hij precies in Nederland zal landen. Waar Yvonne met Sietse hem zullen opwachten.
We wachten maar rustig af.


  • 22 September 2008 - 09:44

    Franka En Kees:

    Hoi daar,

    nou het zit er dus al weer op voor je Joop, dat is snel gegaan. We hopen dat je genoten hebt we horen de verhalen nog wel.
    Wij gaan als jij landt lekker op weg met de motor naar de Moezel.

    Daar verblijven we 4 nachten dus in de loop van zaterdag zijn we weer thuis. We horen wel en de lieve groeten maar weer en Joan nog veel plezier daar.

  • 22 September 2008 - 12:52

    Roos:

    Hoi Joan en Joop,

    Wat een mooie foto's allemaal zeg!!

    En wat gaaf om je verhalen te lezen.. ga zo door Joan :-) zeker ook met genieten en avontuur beleven. Erg leuk om zo een beetje mee te reizen!
    Zelf ben ik net naar Griekenland geweest, ook niet verkeerd :-) al vliegt een week wel zo om natuurlijk... tot laters xx Roos

  • 22 September 2008 - 15:21

    Jessica:

    Kreeg van Joan ook te horen dat het de af gelopen nacht sinds honderd jaar niet zo koud is geweest in Perth. 1 graad was het. Verder hoort Joan morgen pas of ze werk heeft.

  • 23 September 2008 - 18:54

    Oma H.:

    Hoi neisje, vanmiddag had ik papa al aan de lijn en dus is hij weer veilig thuis. Het zal wel weer vreemd zijn opnieuw alleen te zijn maar net zoals de vorige keer sla jij je daar vast weer goed doorheen! Hier alles nog steeds ok wat mij betreft, hoop dat dat ook met jou het geval is.
    Gisterenavond hebben we met z'n allen gegeten bij Kings Garden om toch een emotionele dag goed af te sluiten. Ze waren daar ook weer blij om ons te zien en natuurlijk wilden ze weten hoe het met je ging. Meneer Ho en Sheryl zijn dus weer helemaal op de hoogte!
    Veel succes met je nieuwe baan en liefs en dikke kus.

  • 24 September 2008 - 18:52

    Opa & Oma:

    Lieve meid,
    Heel hartelijk bedankt voor het mooie kado! Ik vind het heel bijzonder dat je zoiets nog weet, van die beren. Opa is blij met de pet!
    Je zult je Pa nog wel even missen maar een troost: je mag nu ook gauw weer naar ons terug.
    Veel liefs van ons en de groeten van Puk.

  • 24 September 2008 - 19:45

    Yvonne:

    Heej meis!
    Alles okee, nu weer zo allenig?!
    Papa was mooi op tijd aangekomen; Erik, de schat, was er ook om hem te verwelkomen. Dat was wel leuk!
    Papa ziet er geweldig uit! Lekker bruin en relaxed! Vol met verhalen en vooral ook blij met deze supervakantie in Australie (heeft veel indruk op hem gemaakt) en met jou.
    Hopelijk heb jij het net zo leuk met je Pap gehad!
    Ik ben in ieder geval wel blij dat ie weer thuis is (hij zit nu naast me en stort lichtelijk in, haha!)
    Hopelijk kun je toch nog bij Delys aan de slag.
    Boel liefs! Big hug!

  • 25 September 2008 - 08:04

    Joop:

    Ja, ik ben dus terug.
    Na een, in ieder geval voor mij emotioneel afscheid heb ik Joan haar vrijheid weer terug gegegeven--)
    Het is nu donderdag en ik heb nog wat jetlag. De reis verliep verder vlot, alhoewel je van bijna 20 uur vliegen niet over vlot kan spreken, maar ik ben er weer. Yvonne had lekker de nacht vrij genomen zodat wij lekker konden bijkletsen. Ik was bij aankomst lekker hyper van het weinig slapen dus ik heb Erik, Sietse en Yvonne overspoeld met verhalen, haha. Nu nog wat dingen opruimen en de video goed organisren, zodat die makkelijk te bekijken is.
    Woensdag moet ik alweer werken !
    groet,
    Joop

  • 29 September 2008 - 07:20

    Jessica:

    G'day,
    Mam en ik zijn gisteren bij Pap geweest om de foto's te halen die jij gemaakt had en natuurlijk de verhalen van Pap.Nou volgens ons heeft Papa het wel heel errug naar zijn zin gehad.Ja het is errug besmettelijk als je daar bent geweest, je loopt dan een Aussie virus op en daar kom je niet meer van af.
    Nu gaat Pap nog flink stoeien met de film, want dat is toch nog wel een hele klus.Dus daar moeten we nog even op wachten maar we hebben je reactie op de video boodschappen in ieder geval gezien en je nieuwe kapsel. Staat je erg goed. Nu wachten we nog met smart op jou verhaal en kunnen we alles weer bij elkaar voegen en op de site zetten. Want je beleefd weer van alles en als het eerste verhaal klaar is kun je al weer met de volgende verhaal beginnen. Je hebt het maar druk met al je belevenissen, waarvan sommige wel heel bijzonder zijn.
    Nou ik stop weer even en stort me weer op je foto's zodat ik straks weer de juiste tekst eronder kan zetten.
    Liefs Jess

  • 03 Oktober 2008 - 11:15

    Yvonne:

    Heej Meis!
    Toch nog op de schapenfarm aanbeland! Hopelijk is het een beetje werkbaar daar voor jou; zij zullen allemaal wat minder happy zijn, wat errug begrijpelijk is!
    Het is geen schapenscheer-seizoen, he? Loop je dat alweer mis!
    Heb je weer een werkritme te pakken inmiddels, na die 4 weken vakantie?
    Heb je het nog zo koud gehad, net als die ene nacht met Papa, de koudste in Perth in 100 jaar!!! Dat jullie dat nou net moeten treffen!!! Haha!
    Hier is het inmiddels herfst; ook wel weer leuk. Lekker knus op de bank met wat lekkers...
    Het is ook weer muizenseizoen met Borre; gisteren troffen we een grote levende muis op de trap! Maar geen Borre in de buurt!? Het arme beest krijste het uit toen ik em pakte en pieste gelijk over mijn handen...
    Papa had lieve kadootjes meegenomen! De armband met het blauwe schelp-hartje, weet je nog, ga ik naar Corrie brengen om er een veiligheidskettinkje aan te bevestigen; ik ben veel te bang dat ik het kwijt raak.
    Enne, dat ene Singapore-tshirt... daar slaap ik nu in!
    Papa vertelde ook dat jij het helemaal niet leuk had gevonden dat je niet bij de bruiloft van Marjolein & Ed kon zijn; zullen we dan met z'n 3en bij hen foto's & film gaan kijken als je weer terug bent?
    Jessica brengt ons eerdaags nog wat visjes, in de hoop dat het ijsvogeltje weer terug komt. 'k Heb em niet meer gezien na die ene dag, maar je weet maar nooit.
    Zonet heb ik ons sTulpje wat opgekalefaterd; er huist nu een Zuid-Afrikaanse dame in. Binnenkort een Turkse professor en we hebben zelfs een boeking uit Canada! (over Belgen, Duitsers, Spanjaarden enzo heb ik het al niet eens meer...)
    Nou liefie, hopelijk is alles okee en heb je het leuk op de schapenfarm!
    Veel fun & boel liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

volgt nog

Recente Reisverslagen:

30 December 2008

The final countdown !

03 December 2008

Onze reisplanning

06 November 2008

Even snel

06 Oktober 2008

Vakantie met Papa

05 Oktober 2008

Waar ben ik nu.......
Joan

volgt nog

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 49681

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2012 - 14 Augustus 2017

Wat en hoe voor een PhD!

17 Augustus 2011 - 09 Januari 2012

America here I come!!

07 Januari 2008 - 31 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: